Yes !!!

... jag har scrappat !!! nu är jag på gång !
Beställde ju en knippe bilder från semestern ( under semestern... ) och Greklandsresan som låg o väntade i brevlådan när jag kom hem... så jag satte tänderna i den igår, och fick till ett helt uppslag, ( eller i alla fall allt utom monteringen som jag gjorde idag... ) !! Har ju gått o längtat efter detta hela semestern... och har tusen ideer.. eller har haft i alla fall *s*.. får väl se om jag kommer ihåg allt ! Jag gjorde faktiskt ett uppslag till idag... MEN... naturligtvis tog ju mina "mounting squares" slut, sååå, jag har ena delen av det kvar att montera :-( 
Men, jag bjuder på det  första uppslaget i alla fall ! Jag har ju aldrig nån koll på varifrån alla papper och attiraljer o sånt kommer ifrån, men jag kan i alla fall berätta att sjökorten som är med här, har jag skrivit ut från ett sjökortsprogram, valt "själv" vilka delar jag skulle ha, och sen skruvade jag lite på färgerna så det skulle stämma... musslorna, de är stämplade och sedan akvarellmålade ( mitt semesterpyssel !! ) Så här blev det i alla fall !

 

Förhoppningsvis... så kommer det väl att hända lite här nu på pysselfronten !!
Det fattas i alla fall inte vilja, inspiration och bilder, hoppas att det inte kommer att fattas tid bara *s*

Hej hopp så länge !

Kommentarer
Postat av: Per

Jag är ju ingen "scrappare" som du vet, men det där var väldigt fint tycker jag!

2008-08-21 @ 07:45:06
URL: http://psmedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0