Nu..

... vet jag inte riktigt när jag gjorde vad... men, det här är i alla fall resultatet från vår lilla scrapkväll häromveckan ! Det ligger lite nytt "på bordet" som "bara" ska monteras, såå, det dyker väl kanske upp inom sinom tid !
Dessa 4 är ju så att säga två dubbeluppslag, som jag faktiskt gjort skisserna till själv !
( färgåtergivelserna är väl som vanligt sådär... det är samma färger och papper på de respektive uppslagen, och, någonstans mittemellan är väl kanske närmast sanningen... för inget av alternativen är helt rätt *s* )





Får dock säga att följande uppslag är det jag blev mest nöjd med....





Men, förutom att göra klart det som ligger på bordet nu, så lär det väl knappast bli så mycket mer scrappat iår... för nu är det inte långt kvar tills det kommer att se ut så här !



Ska bli såååå götttttt !!

Ha det bäst så länge !


Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Åhh, vilka härliga bilder! Längtar till sommarkvällar och semester, kala klippor och salta vindar när jag ser dina layouter!

Önskar er en ljuvlig semester med massor av sand mellan tårna!

kram! stina

2008-12-08 @ 18:31:10
URL: http://stinamarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0