Ännu...

... en dag med blåst... regn och allmänt grått..... ska det aldrig ta slut ???
jag behöver sol !!!!!!!!!!!
men, det positiva med tråk-vädret är ju att man får gjort en del inomhus....,
först ut idag blev faktiskt målning av "trappschaktet" ner till källaren...
( sista väggen upp mot tegelväggen ( som är en halvvägg till mitt pysselrum ) blev putsad av husets herre igår) såå, det var bara för husets förste målare att ta sig an väggarna ...
och, för en gångs skull hann jag ta fram kameran innan jag gick lös med rollern och penseln, så jag kan faktiskt bjuda på ett par före och efter bilder !

    

Och, när jag ändå hade kameran framme, så blev tavlorna som tillverkades och hängdes upp igår, även de förevigade..

image68

Bilden är tagen på ett av våra favoritställen på vår kära kust - Gullholmen

image69

"Ovädersbilden", är från Väderöarna.. och, kan säga att det var mycket vind och regn i det molnet !!

Jo, måste bara bjuda på en bild till...., vi tog fram en bananlåda, för att packa ner det sista av julen i, men, det var något annat som packade ner sig självt.... ett stycke grå katt !! undrar om han vill bli inställd på en hylla i "bo´a" med texten "Grå katt, att ta fram till advent" !!!

image70

Nä, nu ska här scrappas !! ( hoppas jag... viljan och inspirationen finns i alla fall, 
men, sen om det blir något av det, det visar sig ! )

Ha en skön söndagseftermiddag önskar jag dig som läser detta !
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Bilden på kusten är ju helt underbar! Förstår att ni gillar platsen. Vilken tur att ni såg katten innan ni la undan jullådan! =)

Kram!

2008-02-04 @ 10:00:07
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Hejsan! Tack för kommentaren i min blogg! Välkommen åter. :-) Ser jättefint ut med målningen i trappen och tavelbilderna är mycket vackra! Känner igen det där med katten- så gör våran oxå. De är för roliga.

2008-02-04 @ 21:46:59
URL: http://www.jeaste.blogg.se
Postat av: Chruss

Hej! Tack för kommentaren i min blogg säger jag med! Vilka underbara foton du har - och inredningen föll jag för också - gillar båtar, hav och ''gung''!
Mysig katt dessutom, vi har 2 och de är precis likadana, den minsta är värst. Ställ en pappkasse på golvet och hon är garanterat där :-D
Ha det gott!

2008-02-05 @ 13:19:07
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: zizzi

Jättefina bilder som blev superfina tavlor!
Tack för kommentaren på min blogg; så kul att jag hittade hit. Kommer kika förbi igen!

2008-02-05 @ 17:35:45
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Sara

Klart man ska flytta in i en banankartong om man hittar en sån - det är en oskriven kattlag! Tack för att du kikade förbi och kommenterade hos mej! Vilka snygga LOs du gör!

2008-02-17 @ 20:07:07
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0