Äntligen....

... blev då detta uppslag klart... det blev egentligen så gott som klart i söndags... förutom titeln, men, sen har jag haft ett mindre krig med min Robocraft... vi har inte varit sams alls, såå, idag gav jag upp, och körde ut titeln på fotoskrivaren istället ! Och, monteringen av det hela har skett under reklampauserna, först under "Bygglov" ( som man ju inte kan missa... ), och sedan "House" ( som också är en favorit! ) ! Men, tyvärr blev jag inte helt nöjd, jag var jättenöjd med allt, tills jag fick för mig att lägga vitt runt titeln.... men, eftersom det var det sista jag gjorde.. så har jag ingen lust att göra om det *s*.... ja ja... så här blev det i alla fall !

 

som synes är det vår ögonsten som fick ännu ett uppslag...

( och jag inser att även detta går i brunt och blått !??! *s* ..
min utmaning till mig själv blir att nästa uppslag till båten får inte ha de färgerna ! )

Tjings

Jo, förresten... är det någon som har en Robocraft och som är vän med den så får du gärna dela med dig av tips....

Kommentarer
Postat av: zizzi

Hlräiga LO:s blir bar mer sugen på våren!!!
Fin blogg du har!

2008-02-05 @ 22:31:50
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Cathrin

Hej och tack för dina rader i min blogg,kul. verkar som vi har en del gemensamt.Gillar att göra kort och även vi har en segelbåt, en Mamba 31. Ja och som du såg så har vi en underbar segelsemester framför oss men det är mååååååååånga månader tills dess.Såg en hund på många av dina bilder,var den er eller? Vi har en Welsh Springer spannieltik med 2 hastigheter,full gas eller stendöd.Vad är det för båt ni har?? Bavaria kanske? Nä jag är dålig på det där med båtar men kunde vara kul att veta. ha det Cathrin

2008-02-06 @ 20:01:18
URL: http://cathrink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0