Hur...

... kan en vecka gå så fort ? det är redan fredag !!! och solen skiner !! kan inte vara sant...
och.. äntligen ska man få komma ut och nyttja sin kära båt *s*...
Grekland i all ära, men, inget slår ju vår underbara västkust när solen skiner på den...
Hur som helst, så har jag faktiskt för en gångs skull hunnit sitta en stund vid "pysselbordet", ( efter att ha fått "städa fram det"... hmm.. det såg mest ut som om nån hade skickat in nån form av explosiv vara i mitt pysselrum... ). Insåg ju att det är en speciell dag på söndag, så målet var ju att få till det viktigaste kortet så att säga...  men, jag fick allt upp ångan lite grand och det blev några till... och, det är de jag tänkte ni kunde få ta del av, det "viktigaste", vågar jag inte lägga ut än med tanke på att det finns en viss risk att mottagaren av det kan kika in här *s*

     

Hittade också några av förra årets alster för samma "tema"... och så här såg de ut !

   

Ha nu en bra helg !!! och tack för alla uppmuntrande kommentarer !!

Skepp O´hoj

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Ja tyvärr är en vecka slut igen ;)
Härliga kort du gjort, morsdag i morgon. Tack och lov har jag en underbar syster som fixade mamsen´s kort. Jag kan scrappa men kort är inte min grej
Kram kram Aase

2008-05-24 @ 21:40:27
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0