Scrapmara...

... var nog bara förnamnet på den "session" som utspelade sig i köket i "huset ute i skogen vid en sjö"...
Undertecknad och en likasannad kollega laddade upp allt vad vi hade i foto & scraptillbehör.. drog igång vid två-tiden på eftermiddagen, och kastade inte in handduken förrän vid 03.30 !!! Trevligt hade vi, och mycket skapat blev det !!

Så här såg det ut...




Och här är några av alstrena i närbild....  börjar med att visa dem från Greklandsresan...

 

 

och, sist ut idag är en av de som jag blev mest nöjd med !!



Det blev ju fler alster... men, det sparar jag lite på *s*
Bla så fick jag äntligen gjort några LO´s på bilderna från vår förlovningsresa till Nice !! ( 2005 .... )

Men, det här får räcka så länge !!

Ha det !



Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

En sådan kreativitet!

Tack för din kommentar hos mig glad

kram! stina

2008-11-05 @ 23:09:17
URL: http://stinamarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0