Äntligen..

.. så blommar min stockros !!! Har velat ha såna länge.. och i våras fick jag äntligen tummen ur och petade ner ett par stycken, och nu... nu blommar den första !!! Passade på att leka med mitt nya objektiv också vid förevigandet av den *s*





och när jag ändå var ute med kameran slank det med en bild på vår utsikt också....
( dock taget med originalobjektivet... )



Helgen som vi precis har lämnat bakom oss, var en fantastisk trevlig helg...
Gäster ombord, och "kompisbåt" som kom till "vårt" kära Gullholmen !
Förutom att äta o dricka gott, och bara ha så där trevligt som man kan ha, så stod det Julle-tur till Ellös och Öppna Varv på schemat...  ett sånt båt-evenemang får man ju liksom inte missa *s*
Jag var dock ovanligt "o-flitig" med kameran under helgen, men, ett par bilder blev det allt från promenixen på söndagen !







Det ligger förresten en helg "hög" med alster som blev klara förr-förra veckan... från "gamla" bröllop... de kanske kommer att landa i den digitala världen vilken dag som helst *s*
Förra veckan ägnades nämligen åt att ta hand om gumman, dvs ta upp henne, tvaga, putsa och måla ... och, sen i igen såklart... så här fin blev propellern efter lite omtanke !



Japp, det var alles för den här gången, jag kan väl knappast bli beskylld för att vara den flitigaste på det här med bloggande, men, i alla fall... så, man vet inte när det trillar in nåt nästa gång *s*

Ha det bäst,
och du...
skriv gärna en rad innan du lämnar,
det är alltid trevligt att se vilka som spanar in här !

Hej Hopp !

Kommentarer
Postat av: Mia

Gulliga du vad glad jag blir över dina ord!! Vilka härliga foton du tagit! Den där utsikten skulle jag också vilja ha! =)



Kram!

2009-08-27 @ 16:32:09
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Liv

Hej hopp!

Snygga bilder som alltid!

Tack för gärstfriheten sist. Julleturen var en höjdare och foton kommer.



Mvh Liv

2009-08-31 @ 18:47:58
URL: http://www.nanny166.se
Postat av: Ulrikaulrika

Vilka fantastiskt fina bilder du tagit! Och stockrosor är jag också väldigt sugen på till trädgården :-)

2009-09-05 @ 14:00:07
URL: http://www.ulrikaulrika.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0