Ett...

.. par alster av varje sort ... två LO´s med foton från högen "2004", ( de sista jag gjorde innan det blev kort för hela slanten... ), åsså två kort som jag knåpade ihop förra veckan till två kollegor som fyllde år ! Det med hästen på ... var även som ett Grattis till ett fantastisk hästköp ! Var och fotade och filmade herren i fråga i onsdags, och, ja, det är ett kap hon har gjort ! Inte nog med att han hade väldigt trevliga rörelser, han var vacker o titta på, men framför allt underbart go´ att ha o göra med !!! Det är ju inte utan att man blir lite sugen på häst igen ... vem vet... en vacker dag så kanske man är där igen ...  Nåväl, så här blev det i alla fall !



Canberra  - "Berra"











Som synes är det två dubbla... ( och bara en i blå nyanser *s* )

Jaa, det börjar ju dra ihop sig nu till Scrapkryss !! ska bli sååå kul...
Hade ju tänkt att sitta o fixa o beställa lite bilder i helgen i båten, MEN... hmm.. jag fick inte med mig någon strömkabel till datorn... eller rättare sagt, jag trodde att det låg en i båten, men det gjorde det inte... host harkel.. hmmm... Dessutom låg jag mer eller mindre pall hela helgen med nåt elakt virus i kroppen med effekten feber och trötthet... vet inte hur många timmar jag sov i helgen... ändå kändes det som jag inte sovit på två dagar ?!?! missade tom Melodifestivalen för jag var för trött !? dock förstod jag att det inte var så mycket att missa.... Nåväl, det här att jag missade att beställa foton insåg jag idag inte gjorde så mycket, för när jag började kika i mina högar o välja vad jag ska ta med mig på kryssen så kan jag säga att det förmodligen hade räckt till en månadskryss *s*... Mao.. jag har så jag klarar mig i fotoväg.. det är Solo ( min gamla häst... )båten, huset, seglingssemestrar och diverse tillställningar ett par år tillbaka som bara ligger o väntar på att få bli scrappade ! Hoppas bara det här elaka viruset eller vad det nu är har flugit sin kos till helgen.. ( har varit hemma i två dagar nu, och det känns som det finns hopp i alla fall... )

Nä, nu ska här inmundigas ett stycke semla ( vi kör lite GI annars, men, är det fettisdag så är det.... ), sen är det ju såklart Bygglov & House på schemat.. det är ju tisdag...

Ha det bäst, vi kanske ses i helgen !

P.S om det är nån som undrar varför det är så tomt i överkanten på bloggen, så beror det på att bilden som ska ligga där ligger på en web-server som tydligen fått nån influensa eller nåt sånt.... håller på o kikar på ett nytt alternativ till web-server .. vi har "bott gratis" på den i typ 9 år nu... hmmmm... D.S

Kommentarer
Postat av: MarieK

Hej och tack för titten i min blogg!! Klart vi ska försöka få till en träff här i faggorna! Du har min mail på min blogg så släng iväg ngra rader.

2009-03-02 @ 10:11:31
URL: http://marie71.blogspot.com
Postat av: Scrapkompisen på VB2 :)

Fina! Ser att du hittat lite "pärltråd", roligt :)

Tycker du ska lägga ut dina alster från kryssningen. Sitter ju här å väntar å väntar..

2009-03-03 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0