Ofrivilligt...

...pysslande skulle man kunna säga att det har blivit... inte för att pyssel inte är frivilligt, för det är det ju i allra högsta grad ! Men.. det var liksom inte menat... meningen var att det skulle bli AW för "seglartejerna" i fredags.. ( bokat sedan i början av december.. ), men, som vanligt så blir ju saker o ting sällan som man har tänkt sig !? Undertecknad blev nämligen förpassad till sjuksäng... ( av 7 stycken, var det 3 som var sjuka... ).. och, som den rastlösa själ man är, så kan man ju inte ligga nerbäddad heeela tiden, och, jag var ju inte dödssjuk... såå, det som var lagom ansträngade var att sitta vid pysselbordet *s*... Tidigare i veckan hade jag ju äntligen lyckats slutföra "Greklandsalbumet", och, har nu gett mig in på bilder från Saalbach-resan ( som gick av stapeln 2005 ). Sen har jag en hög med "kort-beställningar", varav hälften är klara, det händer mycket på jobbet nu, det är bröllop, födelsedagar och tyvärr folk som slutar... men de korten kan inte visas än ... de kommer !

Så här blev i alla fall de sista uppslagen till Grekland...



Klicka på bilderna för större bild...

  

Åsså Saalbach-uppslagen ( det är två uppslag... )









Inser ju att jag som vanligt håller mig i min blå och bruna sfär *s*..
( bortsett från en rosa då.. )
Men, det är väl bara att acceptera att det är de färgerna man gillar !!

Japp, det var väl alles för nu !

Ha en bra vecka !!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack för "peppingen"!! Den behöver jag! L

Hoppas att du är på bättringsvägen! Visst måste man pyssla lite när man är sjuk = terapi! S

Underbara layouter du har gjort!!

krAM Anneli

2009-01-27 @ 09:44:40
URL: http://anneli68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0