Utmaning..

... jag skulle "bara" ta en liten inspirationssväng innan jag skulle sätta tänderna i de sista bilderna från Saalbach, när jag snavade över en kul utmaning... hos Myamia, som jag inte kunde motstå ! Utmaningen går ut på att man ska visa ett foto, men inte vilket foto som helst... det är nu det blir roligt ;) Visa det fjärde fotot i din fjärde mapp i datorn, om du har mappar i mappen ska du visa det fjärde fotot i den fjärde mappen där.
Häng på vetja´!!!

Det här fotot hittade jag ! ( i fjärde mappen, i fjärde mappen.... ) och det är en bild på vår ögonsten precis när vi hade köpt henne... och för ovanlighetens skull en bild inifrån !!



Japp,
NU... ska jag bege mig till pysselbordet i alla fall...

Ha en god kväll ! ( igen.. )

Kommentarer
Postat av: myamia

Så himla kul att du hängde på, och vilken härlig bild!!!! kram mya

2009-01-28 @ 21:03:58
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Åh vilken fin båt ni har!! :-)

Massa fina layouter du har skapat på sistone! Kul att se! :-) Kram Åsa

2009-01-29 @ 20:21:28
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0