Är..

... glad och lite stolt *s*... i förra inlägget visade jag ju upp ett gäng alster som var skapade efter skisser på

vilket ju var första gången, och, jag måste ha haft "förstagångstur", för ett av alstrena kom med i "Veckans Highlight" !!! Givetvis gav det ju lite mersmak, så för tillfället håller jag på och filar på en ny utmaning, den här gången en färgutmaning ( förvisso förra veckans, men, det var den som passade till de enda bilderna jag har tillgängliga här just nu... ) ... den kommer när den kommer....
Dock har det inte blivit nåt scrappat "sen sist", däremot var det lite kortmakeri förra helgen ( det var ju sorgligt tomt i min lådda på jobbet), och så här bidde de:

    



Lite same same, but different, och jag kan ju inte slita mig från mina kära fjärlilar !

Nu är det dock dags för lite musselskrubbning och med påföljande musselätning !!

Ha det tills vi råkas,
och du... du får hemskt gärna lämna ett litet spår efter dig,
alltid kul o se vilka som trillar in här !

Ha en skön lördagkväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0