Ett...

... stackars uppslag blev ju då helgens skörd när vi pratar scrap... och, jag blev ju lite inspirerad av att köra på utmaningar, och har då så gjort även denna gången ! eftersom jag min vana trogen kör mina dubbla LO´s, tog jag faktiskt två olika utmaningar, en till vardera sida !

Den första är en färgutmaning från SWEScrapbook som såg ut så här:





Insåg att det var lite halvbra ljus när jag tittade på färgerna *s*... men men...

Den andra är då från Veckans Skiss, som såg ut så här:



Och, tillsammans ser det då ut så här:

 

En hög med kort har det faktiskt också blivit, men, de har inte kommit in i den binära världen än... det blir när det blir !

Ha en skön söndagkväll !!



Kommentarer
Postat av: Catrine

Riktigt läckra!! :)

2009-10-19 @ 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0