Kreativiteten...

... flödade i helgen... eller så var det flitens lampa som lyste .. hursom helst, så hade vi i alla fall "pysselträff" hos en kompis, och fokus var ju julkorts-tillverkning, även om det blev lite scrappat också ! 10 kort... en dubbel LO... 10 kort.. en dubbel... ( är man stukturfascist så är man *s* ). Börjar med att visa upp de scrappade alstrena. Det bidde även två dubbla skapade "hemma" sen också, så helgens totala skörd blev 4 dubbla ! dock blev det bara en sida som var gjord utifrån en utmaning, och det var veckans färgutmaning på swe, "gult" ... behöver nog inte nämna vilken av dem det är *s*

Först ut , än fler thailandsbilder ( nu är det inte många bilder kvar dock ! )

 

 

( här hittade jag inget bra papper till den vänstra sidan, så jag gjorde det helt sonika själv !! ritade och akvarellade lite.... har inte bestämt mig för om jag tyckte det blev bra eller ej *s* )

Sen ett par uppslag till albumet som jag kallar för "det aktuella" ...

 

 

Jag har ju nästan blivit lite "bortskämd" nu med mina inskickade alster till utmaningar,
återigen har jag fått dem publicerade *s*
På swe, kom jag med i veckans higlight v43 med min skisstolkning "Redo & Hummer", &
Veckans skiss blev min skisstolkning från v42 tom "Veckans val" !!!
Man blir i alla fall helt klart väldigt glad, smickrad och blir ju än mer taggad att "leka med utmaningar" !!
Själv tycker man ju alltid att det alla andra gör är så himla mycket finare och mer fantasifullt !

Det var alles för den här gången... ha det tills vi råkas !

//Charlotta

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0