Nu...

har jag gjort nåt jag aldrig gjort förr !
jag har skapat ( mina "gamla Thailandsbilder" förstås.... ) en hög med LO´s utifrån skissutmaningar !! 4 utmaningar från :




jag mina vana trogen kör ju alltid dubbla, så, på sätt o vis kan man ju säga att jag gjort dubbla tolkningar av varje skiss ( dock hamnar ju bara titel på den ena av dem... ), de ser i alla fall ut som följer:


v38

 

v39

 

v40

 

v41

 


sen när jag ändå var i farten så gjorde tog jag o körde en skissutmaning på :



v41

 

Här är det bara den högra som är efter skissen...

Sen hittade jag ett till uppslag som inte hamnat framför kameran innan,

 

inte direkt det jag är mest nöjd med, men, som sagt, alla kan inte bli bäst, och, jag beställde ju en hög med 146 bilder från Thailandsresan... visste tydligen inte vad jag gav mig in på *s*, såå, några får liksom "bara bli"... Nu är det dock inte sååå mycket kvar i "thail-högen"... har väl i alla fall avverkat 75 % , och hoppas på att få resten imål i helgen... samtidigt som det är väldigt kul o jobba med bilderna, för man återupplever ju alla härliga stunder och vyer, så börjar man ledsna lite på det också .. Ja ja... hur som haver, av ovanstående alla alster så är min personliga favorit i alla fall "TID", vilken föll DIG på läppen ??

Ha det tills vi råkas !

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad duktig du är som scrappar dubbelt...själv är jag urkass på det! =) Och superläckra är de. Gillar särskilt "Tid". Grattis till Veckans highlight på SWE också! =)



Kram!

2009-10-09 @ 18:57:36
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Annika

Ja, grattis till Highlight! Tackar dig för att du kommer och besöker mig och skriver kommentarer; jag är kasst dålig på det, men emellenåt tar jag ett varv...



Härliga dubbellayouter; jag gör aldig sådana längre, vet inte varför jag slutade för man får ju plats med oändligt mycket mer!

2009-10-11 @ 21:10:46
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0