Som sagt...

... skam den som ger sig.... trägen ska väl vinna nån gång !
ännu ett fint Blogcandy-kit som jag gärna skulle vilja bli lycklig vinnare till *s*

Kika in hos TIGGY !!



Råkar du befinna dig i Skånetrakten så finns det en träff där 11/10 ..
http://sydscrap.blogspot.com/

Annars, så rullar det på... det har ju som jag nämnt tidigare skapats en hel del, och, nu har jag i alla fall kommit så långt så att alstrena är fotade, och ligger i kameran, men, har haft min dator på ominstallation och innan man har lagt "tillbaka" allt man behöver, så tar det ju en liten stund... dock är de ju ett steg närmare en presentation här *s*...

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0