Två...

.. produktiva kvällar har det blivit !!

först ut en dubbel ( utan skiss !! )
( har varit o grävt i högen som är kvar med
semesterbilderna från 2008 ... )

 

sen en utifrån skissen v5 på SWE



 

och här ett alster som jag tror jag slog personbästa i kortast tid att göra !
"liftade" mig själv, "Rosor", som jag gjorde häromdagen.. och, det är "bara"
en enkel, av den enkla anledningen att den ska sitta först i Semesteralbumet *s*
( och som jag blev riktigt nöjd med... )



sen hittade jag en hög med alster som inte har hamnat i digital form förut..
de kommer väl att hamna i scannern allt eftersom... men, först ut är en dubbel på
vår "hjärtas dam" när hon blev döpt efter konstens alla regler !
 

 

Det var nog allt för den här veckan i pysselform..
Imorgon blir det badmintonkväll, fre AW ( med kompis på besök från Norge )
och sedan ett 40-årskalas i helgen !

Tjings

P.S skriv gärna en rad så jag vet att du varit här *s* D.S


Kommentarer
Postat av: Per

Snygga bilder från dopet tycker jag.

2010-02-19 @ 14:52:21
URL: http://psmedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0