Vackra Vita Vinter...

.. jag vet att det är många som börjar ledsna på vintern nu, och längta efter vår, men, oavsett, så måste man väl ändå medge att det är fantastiskt vackert med riktig vit vinter !!! Har ju tillbringat weekenden i Norge i glada vänners lag, åkt skidor, ätit gott och haft det väldigt bra ! Och igår, var det en sån där dag som man inte vill ska ta slut, klarblå himmel, strålande sol, perfekta backar och jaa.. helt fantastiskt vackert ! Gick lös lite med kameran... och, invigde även min nya "leksak", ett macro !! Så här blev resultatet:



Utsikten från hyttan vi bodde i...



och hyttan vi bodde i ...

övriga bilder får tala lite för sig själva....











Och sist men inte minst ett par macro-bilder:





Nu hoppas jag få lite tid för scrap i veckan !!!
Det kliar i fingrarna...

Ha det tills vi råkas, och lämna gärna ett litet avtryck efter dig så jag vet att du varit här !


Kommentarer
Postat av: Per

Underbart att se! Något att minnas när vi svettas i sommar! :)

2010-02-10 @ 14:14:52
URL: http://psmedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0