Äntligen...

... har jag fått lite tid för scrappande ! Badrummet börjar närma sig status klart, och min insats där i helgen har endast varit att sätta kaklet "i fönstret".. så, jag har ( tycker jag själv ) välförtjänt fått ägna mig åt lite pyssel ! Först ut en dubbel med kort från jul, varav den ena sidan är gjord efter en skiss (v52) på SWE ( påbörjade den för ett par veckor sedan, men, den låste sig.... ), sen har jag gjort två dubbla LO´s, med samma foton !! Anledningen är att ett "kit" är till min mor, så jag har gjort dem i princip exakt likadana, fast i olika färgställningar, själv kunde jag inte bestämma mig för vilken jag tyckte var finast *s*, så min mor fick välja vilken hon ville ha, och hennes val föll på den gröna. Det roliga med bilderna är att båda fotona har varit på första sidan i en tidning, med x antal år emellan.. och båda i hästsammanhang !!



 

 

 

Vilken av "mor & dotter" tycker du blev bäst ?

Nä,
nu ska jag övervaka premiärduschandet av det nya badrummet...
( det är ju nästan klart nu, och eftersom jag har tjatat en del om det,
så finns risken att det kan dyka upp lite bildbevis på det vi var hållit på med ! )

Ha det gott så länge,
och du.. skriv gärna en liten rad så jag vet att du varit här *s*

Kommentarer
Postat av: M of Q

Båda s !!!



Kramizar

2010-02-01 @ 10:56:36
URL: http://icelolly.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0