God..

... fortsättning på det nya året !!

Efter julfirande och en vecka i Sälen med kalas, skidåkning och nyårsfirande var man då åter hemma ! Kan ju säga att det kliade bra i scraptarmen, insåg att jag inte scrappat sedan början av december ! Dock fick jag börja med en storstädning av mitt pysselrum som milt sagt såg ut som om någon slängt in en handgranat i det .. men, efter några timmar städ, så fanns det allt några timmar kvar till skapande, så två dubbla LO´s efter lite olika skisser på SWE blev det ( ett par skisser som fick dubbla tolkningar... ), och bilderna är från kalasen i Sälen, dvs 40-årskalaset och Nyårsafton !!

v53                           v50



 

v53                            v52


 

Sen insåg jag att förra årets sista alster som också var efter en skiss, inte hade fått visa upp sig, så här kommer den också !

v50




Ja, det var väl alles för årets första inlägg...
jo, kan ju nämna att två av mina tidigare dubbla LO´s kom med i
veckans highligt v50-51 på SWE !!

Ha det tills vi råkas !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0