En här..

.. och en där, och nåt emellanåt.. ungefär så ser det väl ut i scrapverkstaden :-)

en från Veckans Skiss v49





och, så en dubbel, som jag inte riktigt kan påminna mig ifall den kan ha varit från en skiss... på SWE isåfall.. så här ser den ut i alla fall !



OCH, efter allt scrappande efter diverse skisser, mest Veckans Skiss, så är det faktiskt jag själv som bidrar med en den här veckan !!! inkl min tolkning då såklart....
men, det kan ni ju se där :-) .. vem det nu är som halkar in här ?!

Ha det !

//Charlotta

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Kikade in från veckans skiss.

Jisses vilken inspirerande blogg du har! Schyssta bilder och snyggt scrappade sidor.

//Linda

2011-12-13 @ 21:33:04
URL: http://tapetenskort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0