Är..

... både stolt o glad !!
frågade igår mina PT´s ( ja, de är två... ) om de kunde gissa min ålder, och bad dem verkligen vara 100% ärliga, och att jag inte skulle ta illa upp om de skulle säga för mycket... BÅDA ( helt oberoende av varandra, för det var olika tillfällen... ) gissade på 32 !! iofs känner jag mig ju inte äldre än 24 i sinnet... hmm ?!?! sen blev jag ju rätt glad också imorse när jag ställde mig på vågen och kunde konstatera att mina tidiga mornar har lönat sig *s*

**

Igår testade vi ännu ett nytt ställe, Olive Beach, också ett tips av tidigare nämda "Volvo-gubbe", och som visade sig vara ännu en höjdare... hur mysigt som helst, och supergott !! Tyvärr var inte "rätt" kamera med, så det blev inga vidare bilder.. MEN, vi har bestämt att vi ska hit vår allra sista kväll... och, då kan jag lova att det INTE ska vara vatten i glaset *s*, och då ska rätt kamera med...

Tog dock lite bilder på hemvägen igår..
och, undrar hur en Annons för följande bostäder skulle se ut:



Något för den händige, forma ditt eget boende, öppna ytor, välventilerat !



Centralt läge med utvecklingspotential, härlig veranda i söderläge, för dig som gillar city-living och puls...

Ja, åsså fick man då för första gången stifta bekantskap med den här formen av nödvändig facilitet... har iofs lite svårt att riktigt se charmen med just den modellen faktiskt....



tacka mig själv att jag varit fiffig o ha lite papper i väskan...

På återhörande...


Kommentarer
Postat av: Birgitta & Lizzie

Har du TVÅ "Petesar" .. Attans orättvist ju :-)))

KRAMIZAR

2011-02-03 @ 17:34:40
URL: http://icelolly.bloggplatsen.se/
Postat av: Birgitta & Lizzie

Har du TVÅ "Petesar" .. Attans orättvist ju :-)))

KRAMIZAR

2011-02-03 @ 17:35:25
URL: http://icelolly.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0