Då..

... var den sköna slöa söndagen snart till ända...
Rodi tittade upp ur sin sjuksäng en stund, för att sedan återvända till den .. stackarn !
Men, jag var ju lite wild and crazy och tog en långsam repris på gårdagen *s*, fast fördelade om tiden lite så den blev längre vid poolen *s* ( vilket mitt ansikte är ett tydligt bevis på... hmm.. har ändå haft 20 konstant på !? ) ... men, kan väl just nu mer liknas en tomat än en blek nordbo ! Men.. det hinner väl försvinna tills det finns tid igen att njuta av den underbara solen ! ( 28 grader var det idag... ).

Idag bjuder jag på lite bilder från "hotell-trakten"...



den här synen går att få i princip på varenda gata.. ( tom på de stora vägarna ! )



jag vågade mig faktiskt på att köpa ett par äpplen, som fick genomgå en minituiös
rengöring.. tom med handspriten :-) .. och för säkerhets skull så skalade jag dem också !

Det här landet är verkligen kontrasternas land..
och här är ett par bilder som visar det rätt tydligt..






det är nu man hade velat ha ett vidvinkelobjektiv !!

Nä, dags att inta horisontal-läge o ladda inför tidiga träningsmornar och långa arbetsdagar !!

Take care

Varma soliga hälsningar från kontrasternas Indien !


Not. det är faktiskt bara den andra Volvon jag sett sedan vi kom hit !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0