Ibland..

.. så bara funkar det liksom...
vissa LO´s kan man sitta o värka på ett par timmar innan man får ordning på det.. men, så ibland, så bara trillar grejerna dit på ett kick ! som den här dubbla som nästan scrappade sig själv :-)

och, japp... blev ännu en tolkning av Veckans Skiss v3 !
den här gången vred jag lite på den... och om jag inte visste det själv, så skulle jag nog inte gissa själv att det förra tolkningen är från samma skiss som den här versionen ! och, om jag får säga det själv, så blev jag mer nöjd med det här resultatet :-)

Skissen:





kan säga att den högra sidan, har även den en titel, men.... allt vill man ju kanske inte lägga ut ;-), så den fick passera kameran innan "platsen" åkte på plats så att säga...

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Marja Seidemo

Den här var ju gööörsnygg. Tack för att du är så flitig!!!

2012-01-23 @ 10:32:33
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: Jennie

Härlig tolkning av skissen! Kul med en dubbel :D

2012-01-23 @ 20:26:13
URL: http://migochjag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0