Kom...

.. ju på att jag faktiskt var rätt flitig för några veckor sedan, och, att jag faktiskt lyckades ställa resultaten framför kameran innan de landade på sin plats i albumet, såå, här kommer några av de alstrena !

Bla fick alla bilder ( nä, inte alla förstås, var svårt o välja.. ) från Vinga-turen scrappade:









Som den vane scrapparen kanske ser .. så är det Maja Designpapper som använts :-) !

Och, mera, med Maja Design, "resumén" från semesterseglingen,
( jag scrappar alltid loggbok med bilder från varje dag, så, i runtime-albumet, kommer bara resumé)



den vänstra bilden är mer rätt i färgerna.. hmm






***

sen blev det några "lösa" uppslag från andra aktiviteter från hösten:





Försökte vara lite "wild and crazy" med både färger, bilder och annat...
tycker nog jag lyckades någorlunda :-), inte min vanliga färgskala i alla fall..

Sen inser man ju att man tillbringar rätt mycket tid på jobbet, och med sina kollegor, så, jag gjorde helt sonika ett uppslag från ett par olika aktiviteter..



Alla dessa uppslag är till mitt som jag kallar "De Årliga-Runtime-Albumen", det som strukturfascisten ( dvs jag... ) måste sätta in i kronologisk ordning :-), sen har jag ju massa ofärdiga "projekt-album", såsom det till min kära gamla häst, min älskade båt, bröllop, BOM mm... varav inget är färdig än .. hmm...

Hej hopp !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0