Ännu...

.. ett alster till mitt BOM-album ! Bilden är väl så jag det kan bli... "Happie" bakom ratten på min ögonsten !! som då heter just Happie :-). Hann bara med en sida ikväll.. men, tanken är ju som vanligt att det blir en andra sida till den så den blir en dubbel, och på den sidan, ja, där ska då själva Happie få stoltsera !

Veckans Skiss var det som fick inspirera, och den såg ut så här:



och mitt resultat:



snart helg igen !! och, den kommer väl tyvärr inte bli varken lika lång i tid, eller bjuda på fullt så fint väder som den föregående, som det ser ut nu i alla fall.., men, på agendan så står det väl att förska bocka av lite av de återstående punkterna på den gedigna "Pay-back-time" listan till den ovanstående nämda ögonsten :-)

Ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: MezzaNotte

Jisses vilken fin tolkning du har gjort. Gillar hur du har fångat sailing temat.

Kul att du tolkar min skiss inne på VS.

Kram Katja

2012-05-04 @ 15:43:29
URL: http://mezzanotteskapar.blogspot.com
Postat av: Zima

Fin layout! Gillar ditt genomgående navy tema (färgerna och snörerna som ser ut som rep). Härlig bild! :)

2012-05-07 @ 06:55:41
URL: http://handmadebyzima.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Snygg tolkning! Du har fått till färgerna perfekt till det marina temat :)Härligt jobbat! Tack för ditt bidrag till VS /J*

2012-05-07 @ 16:37:41
URL: http://www.migochjag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0