Sista..

.. scrappandet på en dryg vecka... för imorgon bär det av mot sydligare o varmare breddgrader !! ska bli sååå gott :-)

Det bidde en snabb-scrap, efter Veckans Skiss ( har jag nu träget o troget gjort varje skiss sedan nystarten, så måste jag ju såklart fortsätta :-) ), och fotot, det kommer från förra helgen, som var en ren o skär "arbetshelg" på båten, då vår nye besättningsmedlem "Gotthard" ( eftersom det var han som hade namnsdag... ) blev installerad !

Skissen:



och min tolkning, vriden.. och en bild istället för två..



färgåtergivelsen blev tyvärr inget vidare.. CS´en är betydligt mer lila i verkligheten...

Nåväl,

Hej Hopp

P.S. Gotthard är alltså autopiloten... D.S

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det blev en fin layout - flot CS stil og lækker med lilla farve. Tak for dit bidrag til VS!

Postat av: Marja Seidemo

Snyggt ,med stygn och stämplarna. Gillar att du alltid ahr journaling med. Trevlig semester! Tack för ditt bidrag till VS:-)

2012-05-17 @ 10:23:13
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: Jennie

Snyggt! Det är så kul att du fortsätter att tolka skisserna varje vecka, du lyckas få till det lika bra varje gång. Gillar stygnen i kanten på LO:n.

Ha nu en supersemester! sola gärna lite för mig, jag är lättmjölks-blek :p Tack för din tolkning till VS /J*

2012-05-19 @ 12:29:12
URL: http://www.migochjag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0