Ännu...

.. en julutmaning tolkad !
 
så här såg utmaningen ut !
 
3. Fotspår i snön
Finns det något härligare än att vara den första som sätter ned sina fötter på en stor vidsträckt och snöig äng?? Vilken känsla av frihet!! Ha detta i åtanke när du tittar ned på ditt tomma papper som snart skall fyllas med stämpelavtryck. I den här utmaningen skall du inspireras av Mayas skiss, göra en "Clean & Simple" tolkning (det betyder mycket tom yta på pappret, precis som på skissen) och använda stämplar:

 
och mitt resultat:
 
 
den är är inte så lik min stil... bara en bild, och mycket tom yta !! en utmaning i sig för mig, men, ack så enkel ändå ! kanske länns lite märkligt ändå att ta en bild från en vacker solnedgång från i somras, men, samtidigt så känns havet också ganska orört... och vidsträckt... så jag såg nog nån koppling ändå :-), mycket orörd yta blev det, och stämplat blev det också ! Trista är väl bara att färgåtergivelsen blir sådär när man fotar inne när mörkret lagt sig... cardstocken ska föreställa vit....
 
Hej Hopp
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, vilket häftigt foto! Snyggt med washitejpen! Tack för ditt bidrag till oss!/Jeanette

2013-01-03 @ 19:13:41
Postat av: allram

Vilket underbart foto. Snygga färger oxå. Tackar för bidraget till VS.

2013-01-04 @ 21:29:02
URL: http://mittscraprum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0