Åsså den sista...

.. utmaningen från "Jultutmaningar" på Veckans Skiss... i sista minuten kan man väl säga !
 
Utmaningen löd:
 
4. Ring ut det gamla och ring in det nya.
Vad innebär det nya året för dig? Vad tänker du på när du tänker på det gamla? Eller tänker du mest på det konstiga lilla utrymmet där emellan? Vi tänker mycket på att vi vill ha dig med hela det nya året så vår klocka ringer högt och tydligt,vår stjärna  lyser starkast på scraphimlen och det finns ingen annan som förstår dina behov så bra!! Eller?? Vem lyser klarast i ditt hjärta, vem är din stjärna?? I den här utmaningen skall du tolka Ann-Louises skiss och inspireras av fotot:

  
   
 
För mig blev fotot till detta helt självklart, och det är från en utbildning jag gick under förra året där vi hade denna underbara person som facilitator, och, på vår "avslutning" tog vi den här bilden på henne med en stjärna ritad bakom sig ! Hon var vår "guiding star" under hela den här resan, och en person som garanterat kommer att följa med en, om så bara från axeln :-). Från skissen har jag tagit "krumelurerna", samt cirkeln och lite stämplat, och från fotot så har jag såklart tagit stjärnan, men också det blå och det röda !
 
Så här blev mitt resultat !
 
 
cardstocken ska i alla fall föreställa blå i originalfärg.....
 
ja, det var allt jag hann med i utmaningarna på två kvällar :-)
 
ser fram emot vårens alla skisser !!
 
Hej hopp !

Kommentarer
Postat av: Jeanette Nyström (Jeany)

Härlig LO!Vilken kreativitet. Snyggt med alla dekorationer. Gillar guldramen jättemycket! Kul att du hänger med i våra julutmaningar!/Jeanette

2013-01-04 @ 10:59:55
URL: http://www.jeanys.se
Postat av: allram

Jättefin och med så fina stjärnor! Nice. Tackar för bidraget till VS.

2013-01-04 @ 21:37:42
URL: http://mittscraprum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0