"En sida"...

.. har jag insett egentligen är lite roligare att göra, men behöver liksom inte tänka ett steg till, utan det är bara att "köra på", och det blir lite mer wild and crazy.... dock är jag ju lite av en strukturfascist, och vill ju gärna att ett helt uppslag ska harmoniera, men, ja, jag ska kanske utmana mig lite o helt enkelt göra en sida i taget...
 
har för ovanlighetens skull varit hemma tre kvällar på raken, och flitens lampa har verklign lyst !
har ju legat en del efter i det jag kallar "runtime-albumet".., dvs de album där jag sätter in löpande under året.... men, just det där med löpande låg ju nere i närapå ett halvår, och jag slutade ju inte direkt att varken göra saker eller fotografera ! såå, här kommer lite mer alster, och, faktiskt helt "fritt skapade", utan skisser och utan en andra sida..
har faktiskt också ÄNTLIGEN fått klart sommarens projekt, dvs den scrappade loggboken, som normalt sett har färdigställts UNDER semestern... men, iår hade jag så mycket semester på semstern så jag hann inte ;-)
 
 
 
 
Det kanske inte framgår tydligt vad det föreställer det här, men, utsikten genom vinglaset, är min älskade Happie... därav dubbel "Happieness" :-)
 
Bildkvalitén är väl lite sådär, och, färgåtergivelsen heller då ínte den bästa :-)
 
Har ju infört köpförbud på allt utom förbrukningsmaterial, och har en enorm hög med mönstrade papper som nu skall scrappas :-) ... lite av en utmaning att använda mönstrade som bas... kan ju säga att man undrar lite stillsamt hur man tänkte när man köpte vissa papper !!?? och, inser att jag tänker lite annorlunda numera än när jag började med detta, för jag inser ju också att vissa papper har legat i högen i ett antal år ! i vissa fall där pappret är så oanvändbart, så kan man ju i alla fall använda baksidan som mattor :-)
 
Hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0