Påsk & Premiär...

... ja, Påskhelgen bjöd ju på strålande väder, och även premiärtur för året med gumman !! Ett par härliga välbehövliga dagar på sjön och självklart blev det lite underlag för nya alster :-)
 
Här är de från helgen, 
och, jag börjar med Långfredagens lilla picnic, som blev en tolkning av veckans skiss #58
JOO... just det ja, trägen vinner heter det ju...
och, turen landade visst på  mig i dragningen av Mars månads vinnare hos Veckans skiss :-) !!
sånt gör ju alltid att det är roligt att fortsätta skicka in sina bidrag !!
 
så här blev den här i alla fall:
 
 
Nästa blev en dubbel, från Påskafton ! utan skisser...
( klicka på dem för större bild... )
 
 
och sist ut idag, är en från mitt sk "5:1"-projekt, och där var skissen från SWE ( där jag faktiskt också har publicerat ett par gånger nu som "veckans highlights" !! kul !! ) men, den var som klippt och skuren för de här bilderna på den gård i Norrland jag bodde och arbetade på under ett år (86/87) - Skuleskogens Ryttargård !! 
En sommar och en vinterbild, men som gick att kombinera och som ju sammanfattar att det var ett år  ;-)
 
 
Ha det bäst, och lämna gärna en rad så jag vet vilka som kikar in här !

//Charlotta
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christel

Fina layouter allihop, jag gillar särskilt den första med det turkosblå bakgrundspappret som matchar färgerna i fotot så fint. Tack för att du tolkar VS!

2015-04-11 @ 08:08:45
URL: http://titteovergaard.blogspot.se
Postat av: Åsa Johansson

Vilken fin tolkning av min skiss! Gillar hur dina färger harmoniserar så fint och tar upp färgerna i fotot. Snyggt upplägg! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

2015-04-11 @ 19:14:46
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0