Nu...

... kan det finnas stor risk att det blir en hel del tid i pysselrummet...
(ja, beroende på dagsformen och vädret såklart, näsan bestämmer hur länge jag kan vara ute....)
Strålbehandlingen är klar, vilket också framgår av en av mina LO´s , och nu återstår "återhämtning & läkning" innan det blir dags att gräva fram passerkort och "arbetskläder" igen...
 
I tisdags, var min första "lediga dag" på månader, en dag utan ETT enda måste/borde/ska/möte/bokning i agendan, och, när jag vaknade sken solen från klarblå himmel och ja, det var en dag som gjord för att åka ut o titta till gumman o jag fick en strålande dag utan att ligga i en maskin på Sahlgrenska ;-)
det blev ju såklart även en LO av den dagen !
 
så, här är 3 LO´s tolkade från olika skisser...
 
först en från SWE - v11
 
 
helt oplanerat, så blev de i samma uppslag som den här, så man skulle kunna tro att det var tänkt som en dubbel ( som jag ju inte längre gör.... ), men, ja, papprena matchar varandra i alla fall :-)
och, skissen är från SWE - v13
 
 
34 strålningar var det..... och detta var då sista dan !! med en av mina goa "syrror" !!
 
och, sist ut i raden idag, blir bilderna från min härliga soliga dag vid båten !
som är tolkningen av Veckans Skiss #56
 
 
Håller dessutom nu på med ett litet "sidoprojekt" förutom det vanliga "runtime-albumet", 
och det är en sk junk-journal som kommer vara 100 % ägnad den här annorlunda resan jag genomgår just nu ! 
 
På återseende !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christel

Vilka fina harmoniska layouter alla tre, roligt att du dokumenterar din "resa", säkert positivt för ditt tillfrisknande. En båtnörd som jag jag gillar särskilt den sista med det härliga fotot och färgerna till det, fin tolkning och tack för att du är med hos VS!

2015-03-27 @ 07:01:23
URL: http://titteovergaard.blogspot.se
Postat av: Åsa Johansson

Oerhört snyggt gjort med dina foton och fin tolkning i övrigt också. Hoppas du får fler sådana härliga dagar utan måsten. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

2015-03-27 @ 11:43:19
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0