Summeringen...

... av 2014 passade bra att göra till Veckans Skiss #54, 
och i korta drag kan väl det året summeras som det mest absurda någonsin ?!?!
ny tjänst ( den gamla försvann i ny organisation), ny bil, köpte hus, fick min drömprins & avrundade med beskedet om att jag fått cancer...
så, ja, absurt va nog ordet :-)
2015, hoppas jag bli fri från cancer, och får ett lugnt år :-)
 
så här blev resultatet i alla fall !
 
 
Bilden är tagen på nyårsafton, på mig och finaste Ferro :-)
 
Hej hopp
 

Kommentarer
Postat av: Christel

Vilken vacker layout med den lila bakgrunden till din jacka och de ljuvliga dekorationerna. Samstämt och fint! Tack för att du tolkar VS!

2015-03-15 @ 09:15:09
URL: http://titteovergaard.blogspot.se
Postat av: ÅsaJ

Härligt färgstark LO! Gillar verkligen pärlsnöret du har använt! Hoppas att dina drömmar för 2015 slår in!!! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ!

2015-03-16 @ 17:30:09
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0