Indienresan...

... lär figurera en del framöver...
en vecka med jobb, solsken, värme, utflykt, go mat o glada skratt !
först ut blir bilderna från Mysore Zoo som stod på listan av aktiviteter !
en dubbel LO, som vardera sida blev tolkade från två olika skisser:
 
först den vänstra sidan - skiss från SWE:
 
 
 
jag vred den ett halv varv, och skippade faktiskt text... bilden talar för sig själv tycker jag :-)
 
 
så gott han ligger där ;-) 
 
och andra sidan på uppslaget, var som gjord för den här skissen från Veckans Skiss :
 
 
som då blev såhär, fylld av diverse djur från Zoo´t !
 
 
och tillsammans ser de ju då ut såhär..
 
 
Det kommer mera... 
ha en härlig fredag !
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

Åh, vilka härliga sidor du har gjort (även om jag snabbt fick scrolla förbi fotot på ormen....). Jättesnyggt med så många foton på samma sida! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

2016-02-12 @ 12:24:40
URL: http://scrapatheltenkelt.blogspot.se/
Postat av: Christel

Jättefint, perfekta bakgrundspapper och många härliga foto, roligt att dokumentera en resa! Tack för att du använder skissen hos VS! Christel

2016-02-13 @ 09:46:20
URL: http://titte.overgaard.blogspot.se
Postat av: Maria

Vilken rolig tolkning av min skiss!! Så snyggt med den mönstrade basen. Tack för att du är med och inspirerar hos VS!! //Maria

2016-02-14 @ 16:52:26
URL: http://maria-miamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0