Ljus i mörkret...

.. även om vi nu går mot ljusare tider, så är det ändå långt kvar till de ljusa kvällarna, och man får fortfarande mysa med julbelysning och levande ljus...

image26

synd bara att man väl snart måste ta ner julstjärnorna...
tycker de är sååå vackra där de hänger på rad och lyser upp...
de är tom så fina så jag vill visa upp dem *s*...
(dock ser ljuset starkare ut än vad det är... )

image27


På scrap-fronten däremot finns det inget nytt att visa upp, trodde jag skulle hinna göra massor under de lediga dagarna... inspirationen finns, viljan finns, material att jobba med finns även det... men... förmodligen vill jag för mycket, och har alldeles för stora högar med foton som jag vill scrappa...så därför vet jag inte var jag ska börja ?!
Sen undrar jag om det är så nyttigt att hoppa runt och spana in andras fina alster, tror nästan jag har fått prestationsångest när jag ser allt fint alla gör !! Men men,  man ska väl inte hänga upp sig på hur andra gör, ( och hur mycket de preseterar... ) utan köra sin egen stil, i sin egen takt.... gissar att det lossnar när man väl får tummen ur på "riktigt" !

//Hon som var på IKEA igår och laddade upp med 400 nya värmeljus att mysa till.....

P.S fotona är tagna av Bengt Svensson.... en vän som var med på nyårskalaset, och som också gillade våra stjärnor ! D.S

Kommentarer
Postat av: elisabethp

Hej o tack för titten i min blogg!! Vilka fina stjärnor!,förstår om du inte vill ta ner dom.
Min bild är tagen norrifrån, det är öckerö du ser på vänster sida. En utav dom få sköna sommarkvällarna i augusti förra året. Jag vet inte om det kallas korset..
hejsålänge

2008-01-09 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0