Fredag...

.. redan... igen *s*... no more comments om det här med tid...
Igår var vi bjudna på "event" på Scandinavium av ett par vänner, vi visste inte riktigt vad det hela handlade om... sambon visste att det var nåt med mat, nåt med Mannerström & så trodde han att vi skulle åka skridskor... hmm... vi kan väl säga som så här, det som stämde var platsen, och att det var mat som Mannerström låg bakom, men, det var ju "On Stage" ! såå, det blev en trevlig helkväll med go´ mat och show ! Mindre go´ var väl kanske hemresan i snöyra med sommardäck, men, även om det inte gick fort, så kom vi fram i alla fall *s*
Ikväll är det middag hos goda vänner ( seglingsvänner... ), och imorgon är det årets fjärde 40-årskalas ! sen på söndag är bokat pyssel med en annan vän ! såå, man vet vad man ska göra i helgen i alla fall !

Nåt nytt sen sist har inte skapats ( jo, kortet till morgondagen då, men det hann aldrig passera kameran ... )
Men, hakar på en liten utmaning hos Silwerstar, dels för att det är kul såklart, och sen för att det finns fina priser att vinna ! Utmaningen går ut på att visa sin favorit LO, och, jag har klurat och klurat, har ju såklart svårt att bestämma mig, men, jag gör ju oftast dubbel LO´s , dock vet jag inte om en sån räknas *s*... så jag tar en sån, och så helgarderar jag med en "enkel" !!

Den här är en favvo dels pga bilderna, och, för att jag "skojade till det"  och utmanande mig själv att INTE scrappa så rakt och i blått och brunt.... sen är uppslaget från en helt fantastisk dag också, som man aldrig komer att glömma... bara en sån sak !!

 

Men, om då inte den gills för att den är dubbel,
så tar jag den här !! även den för att jag gillar bilden i sig, det är den första bilden på oss ihop, när vi var "nyträffade", sen för att jag än en gång lyckades göra en LO i färger som inte är så vanliga för mig !



Det var alles för idag !!

Önskar alla som råkar snubbla in här en härlig helg !!

( och kör försiktigt ... )

Kommentarer
Postat av: Silwerstar

Klart att en dubbellayot räknas! :D Läcker!!

2008-11-21 @ 16:30:23
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: kristina

Det är så inspirerande att kolla in din blogg! Fast - var tog "traditionen" vägen?! Har du gått och smygpysslat med Cardellskan?

2008-11-24 @ 13:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0