Long time...

... no bloggande ! Men, det sade bara rassel och pling så var det semester !! Vi tog för ovanlighetens skull tidig semester iår, något vi är mycket glada för !! Vi fick ju det här fantastiskt härliga vädret v27 ... och de andra var rätt OK de med... i alla fall om man jämför med de sista två veckorna som mest innehållit storm och ösregn ! Det var ju inte bara vädret som gjorde semestern bra ( även om det alltid är bonus med bra väder... ), vi hade verkligen 3 kalasveckor längs vår underbara Bohuskust ! Vi fick med många av våra "pärlor", som Väderöarna, Kosteröarna, och vi lyckades få med ett par nya hamnar, såväl natur som "vanliga", och vi har dessutom umgåtts med våra goa vänner ! MEN, inte nog med det... iår hade jag faktiskt med mig ett "scrap-kit-light", dvs fyra lådor med lite gott och blandat ( varav en låda innehållandes min lilla fotoskrivare... ) och, Logg-boken blev i år en "scrap-light-logg-bok" !! ( som många har fått "tvångstitta" i ... ). Dock blev den inte helt klar på semestern.. och den 4:e semesterveckan som jag hade för avsikt att ligga i båten själv och bara pilla mig i naveln och pyssla ( den andra halvan av besättningen hade bara 3 veckors semester... ), åkte jag på sommarens andra halsfluss ( tack för den... )... SÅ, i helgen, har vi för första gången på länge varit hemma, och jag har roat mig kungligt med hela min "scrap-utrustning" ( plus även inlånade grejer - Tack Catrine *s* ), och, färdigställde Logg-boken, och gav mig sedan på en hög med "gamla" bilder... och hur det nu blev, så blev temat "Två" på varje uppslag ! Bara bidde så...  Så här blev de i alla fall !

 

Från förra sommarens segling....

 

Även den här från förra sommaren

 

En från i vintras...

 

Och en från i våras...

Försöker göra färdigt de album jag har.. .innan jag ger mig på nya *s*
Finns ju vissa önskemål att logg-boken ska scannas o läggas ut, men, ja, det är ju några sidor, så vi får se om andan faller på nån kväll !

Ha det !

//Charlotta

Kommentarer
Postat av: Catrine

Hola!

Va fiiina! Jag tokgillade den första dubbla "två favoriter" å den superfina med sälarna!

By the way, 17-18 oktober är det scrapmässa i Eriksbergshallen!

Kram C

2009-08-03 @ 16:32:28
Postat av: Liv

Hellu! Stackars dig - med halsfluss och allt. Men ni liksom vi verkar ha haft en härlig semester. Hoppas att du mår bättre till helgen - för det ser ut att kunna bli bra väder. Nu gäller det bara att hitta en ledig klippa. Synes :-) //Liv

2009-08-03 @ 21:32:29
URL: http://www.nanny166.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0