Triss...

... i dubbla LO´s blev resultatet efter gårdagens scrapkväll hos "pysselkompisen/kollegan".... Saalbachresan var temat för min del... och, jag tänkte avsluta den högen av bilder nu ! Till helgen lär det ju i alla fall inte bli något pysslat, för om inget oförutsett inträffar bär det iväg till Norska breddgrader för att rasta skidorna i glada vänners lag ! ( förra året blev jag sjuk samma dag som vi skulle åka... såå, eftersom jag redan varit sjuk, och nu är "back on track", så hoppas jag att det så förblir... dock är det sambon som snörvlar nu, men, han gör vad han kan för att kurera sig ! )

Nåväl, så här ser "trissen" ut i alla fall ( och som vanligt är färgåtergivelsen inget vidare... )

 

 

 

Utmanade mig själv lite... att INTE göra allt i brunt &/eller blått..
och, det blev ju "bara" en av tre som gick i blått ! det finns kanske lite hopp..

Nä, nu kallar pysselbordet !!

Ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0