Igår..

.. var jag ju ute i sista stund för veckans skiss, idag, blir jag som det ser ut först ut för den här veckans skiss !!
Har faktiskt följt den rätt så slaviskt, och, för ovanlighetens skull så är den inte en del av en dubbel, då den är ensam på första sidan i ett nytt "Runtime-album".. och, att fotot sitter där det sitter, beror endast på att det skulle synas i "hålet" på pärmen :-)

Skissen - v24:



och min tolkning:



Fotot är taget på Bohus Malmön, fredagskvällen som inledde "Sista april-helgen",
och, det var verkligen belöning, då vi "tjurat" oss upp i fullkomligt ösregn...
förvisso grym segling, men, ja, det var rackarns vad det öste ner :-)

***

Det lossnade en smula idag, såå, det bidde även en dubbel, från en slö slapparhelg på Gullholmen, helt utan skisser faktiskt !



gillar den stämpeln som jag använde.. tänkvärt..

Japp,
det var alles för idag !

hej hopp


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vilken underbar layout. Härliga färger. Riktigt snygg! Gillar verkligen din tolkning av skissen.

Tack för ditt bidrag till VS!

Kram Ann-Louise

2012-06-12 @ 23:25:33
URL: http://www.alab-snorochglamour.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Nydelig layout du har gjort til VS. Vældig stemningsfuld og lidt dramatisk med de mørke farver. :)

Tak for dit bidrag til VS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0