Fröken Mussla...

... ja, ett av de tidigare inläggen visade ju bilder från dyket som gjordes på min ögonsten häromveckan... det var ju ett "måste" för att det över huvud taget skulle gå att förlytta henne, vilket då gjordes i söndags, och det gick inte fort kan jag lova, varför kan ni se nedan :-)











Som sagt... det gick inte fort på vår färd, och jag vill passa på att tacka Magnus för hjälpen med flytten av denna riggade musselodling :-), och, även tacka Liv för lånet ;-)

Till sist, en bild som var belöningen efter 10 timmar på sjön ....
den här synen precis innan vi gick i hamn !



Resan var "betald" !!!

Kommentarer
Postat av: Liv o Magnus

Det var det värsta jag sett!!

2012-03-20 @ 20:33:35
URL: http://www.nanny166.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0