De...

... sade ja !! och så blev de tu ett !!!
Huvudtemat för den gångna helgen var alltså bröllop.... som var mycket trevligt på alla sätt ! Vackra va de, vädret kanon, maten superb, trevliga människor, välordnat ... och jaa... kalasbra helt enkelt !
Tack för att vi fick äran att närvara ! och...Om "ni" läser detta...  så vill jag återigen säga..Lycka till !!! - ta hand om varandra !

här är ett litet axplock av bilderna.. visst är de väl fina !

image133

Joo.. faktum är att jag faktiskt pysslade lite .... höll på med kortet till ovanstående bröllop... vilket inte var gjort i en handvändning... fick liksom inte till det, men, till sist blev det i alla fall ett färdigt resultat, och då var det så kort om tid så jag hann inte fota det *s*... sen blev det ett par födelsedagskort i söndags ... men, det var samma där, när de väl var färdiga, så var det dags att åka !!

Ja ja, nu är verkar ju i alla fall våren vara här !! helt underbart, och, snart är det 5 lediga dagar att tillbringa till sjöss !!! hoppas nu att det här goa varma soliga vädret kan hålla i sig någorlunda i alla fall....

Ha en trevlig Valborg !

Skepp O´hoj

Kommentarer
Postat av: Zäta

Härligt med bröllopsyra.

Ha en bra sjö-helg!
Kram
Zäta

2008-04-29 @ 11:37:39
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: Sandra (Sasha)

Så fina foton!

Yes, nu är jag stolt innehavare av förarbevis!

2008-04-29 @ 16:36:28
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0