Årets...

... sista alster är nu gjorda ! eftersom det nu inte är mer än ca 36 timmar tills vi lämnar kalla Svedala för varmare breddgrader, så lär det ju garanterat inte bli nåt mer pysslat den här sidan nyår ! Egentligen har jag ju inte haft tid med scrap i veckan, men... har allt lyckats snika åt mig några minuter här och där, och har fått ihop två uppslag, som jag inte kan säga annat om än att de är typiska alster gjorda av mig *s*... mao, många foton, motiv från kusten, färgerna är blått och vitt, raka linjer, lite "hybrid-scrapping" ( dvs fuskar lite med att använda skrivaren... ) och, som grädde på moset, lite punchinella toppat med ett par blommor !! det är nog min scrapping i ett nötskal... ha ha.. kräver visst lite scrapsällskap som sparkar mig lite åt andra håll tror jag ! Nåväl, så här blev resultaten i alla fall...

 

( det skall föreställa vitt .. cardstocken... )

sen har jag faktiskt "scrapliftat/stulit layout" ( det kanske är samma sak ?! ) från
Joggemia - "Tankar"

 

Ha det nu bäst,
ta det lite lugnt i all julstress, koppla av och njut !!


Kommentarer
Postat av: Mia

Mina tankar om liftning är att det är en ära! Jag tycker dina liftningar blev jätteläckra! Såå himla fina foton också!



Kram!

2008-12-12 @ 08:02:47
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0