Julkort...

... bidde det inte så många i år... hade ju en kväll för länge sedan som jag körde ett race, fick lite noja på en ny tomtestämpel som jag blev så förtjust i ! men.. sen har jag prioriterat att scrappa de få stunder som funnits över !
Sen uteblev tydligen "vår tradition" ( = några glada vänner som samlats för att äta o mysa o göra julkort, samt att grabbarna har "lekt" under tiden... ) .. men, jag hoppas att den kanske dyker upp nästa år ?!
Nåväl, här är i alla fall ett par av de korten som tillverkades den enda julkortskvällen...

    

Hade en liten scrapkväll med "kollegan" förra veckan, men, resultet från det dyker upp en annan dag !

Ha det så mysigt i denna julmånad !!

Kommentarer
Postat av: Mia

Enkla och härliga julkort...precis som du själv säger, less is more! =)



Kram!

2008-12-05 @ 10:58:45
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Stämpelboden

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

Tanken är att detta ska kännas lite nyare och mer spännande...

Glöm inte att spara å maila mig länkar på bloggar med StämpelBoden alster! :D

2008-12-06 @ 15:37:27
URL: http://anneli.segeson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0