Finns...

... det verkligen ingen hejd på detta evinnerliga blåsande ???
man blir ju helt matt... känns som om vinden går rakt igenom en,  för att stjäla ens energi för att orka fortsätta blåsa ?!?! är det bara jag som känner det så ?
Nåväl...
det var i alla fall lite lugnt en stund på förmiddagen igår och då kunde äntligen skorstenen till vedspisen installeras ( även om det började snöa mitt i installationen !??! )... så, nu har vi premiäreldat i den !! och .. det funkar !! Hade därför en salig sambo igår ( den här vedspisen har tydligen befunnit sig här och inväntat detta ögonblick i 13 år... )
Fick i alla fall äntligen scrappat lite nytt !!! och, det blev husets tur den här gången... och, jag har för första gången hoppat på en utmaning !!!! Februari månads utmaning på http://pysslarna.blogg.se/ ... och, om jag har förstått det hela rätt så krävdes ingen spec på materialet ( för det har jag ju ingen koll på .... ) Dock var ju utmaningen bara en sida, och, jag vill ju göra hela uppslag, så, det är den vänstra sidan som är gjord för utmaningen !

 

det var alltså badrummets tur att få komma in i albumet, och.. det är de fina handdukarna ( som vi fick i julklapp av mina föräldrar  ) som fått styra hela färgsättningen.....

Nu får vi se om jag det blir mer scrappat eller pysslat... har nämligen beredskap för en produktionssättning idag, såå, förhoppningsvis rullar allt på som det skall, och jag kan ägna mig åt vad jag tycker är kul... eller, så får jag hett om örenen !! det visar sig.....

Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0