Fredag...

... och solen skiner !!! är det inte underbart så säg !!
och, en hel helg att kunna ägna sig åt vad man vill !!
hoppas kunna lägga lite tid på pyssel....
det har ju varit lite tunt med kortmakeri och scrappande den sista veckan,
men, för att det inte ska bli tomt med uppdateringar här ( av pysselart ) så tar och bjuder på ett par uppslag från husets album som omväxling !!

 

 

Ett från utsidan... och ett från insidan !!!
( dekoration på köksidan är delar ur tapeten ! utklippt från det som blev kvar.... )
Kanske bör tillägga att det är ett hus som är "under construction"... ett bygge/renovering som vi har hållt på med i 3 år nu... hela övervåningen är påbyggd tex... och, köket var det som totalrenoverades under förra våren.
Därför har huset fått ett alldeles eget album där det är tänkt att all dokumentation från bygget ska hamna !

Ha en underbar helg !!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men jisses, vilket hus och vilken utsikt! Jag är avundsjuk, jag...*ler*

Tack för din kommentar hos mig, det gör mig glad!
Annika

2008-02-15 @ 21:38:29
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack för alla fina kommentarer i min blogg. Så mycket fint det fanns härdå...och så mycket du scrappar..
Trevlig helg

2008-02-16 @ 10:38:35
URL: http://anili.blogg.se
Postat av: Sandra (Sasha)

Vilket projekt! Kul att ha det väldokumenterat!

2008-02-16 @ 17:09:38
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0