Det finns hopp !

.... jag har äntligen lyckats "få till det"..... och gjort årets första uppslag !!!
Det bidde ett uppslag på vårt kära "hjärtegryn", dvs båten..
Båten ska nämligen få ett alldeles eget album, .. och det här är  faktiskt det första alstret till det  ( men det finns gott om bilder och material som skall in där är det tänkt.... inom sinom tid.. )

Har en hel hög med projekt..., och de övriga är husets album... som har ett fåtal uppslag,
Hästens ( som jag hade i 8,5 år, men körde hans sista resa för 8 år sedan... ),
"Mitt" album, samt ett album som jag har tänkt att samla resor i...
sååå, det finns att göra !! Så här blev det i alla fall !

 

Färgåtergivelsen är väl lite sådär.... papprena är lite blåare än vad som syns...
( ser mer grå ut här ! )
Titeln, har jag kört ut på min bråkiga leksak "Robban", dvs en Craft ROBO... och, kan ju villigt erkänna att vi två inte alltid är sams... är det någon fler kanske som möjligen har en bråkig sådan och som fått bukt på den så tar jag tacksamt emot tips ....

Gjorde faktiskt några Grattis-kort häromkvällen också... dock inte helt klara... men när de är det, så finns kanske en viss risk att de kan få visa upp sig här..

Det var alles för nu ! Återstår att se när det blir en rad här nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0