God fortsättning....

.. på det nya året vill jag önska alla... !!

och, bjuda lite på mer av mina alster..
dessa uppslag är hämtade ur albumet som jag gjort till mina föräldrar,
och, de handlar mest om deras ögonsten... 
Springer Spanieln "Lizzie" ( som även har en egen hemsida )

( kvalitén på bilderna är inte den bästa då jag i all hast har fotat dem.... )

 

( färgen på bakgrunden skall föreställa vara vit... )

 

 

 

Och... här kommer ett uppslag som handlar om undertecknad, med sambo och vår ögonsten....

 

****

Det kommer mera...
och, förhoppningsvis kommer det att finnas lite tid nu att scrappa !

Kommentarer
Postat av: M of Q

Tjaba !
Vill bara tala om att albumet är " påfyllt " med julklappsbilderna, och att det blev jättefint !!!
Kramar !

2008-01-03 @ 17:33:19
URL: http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm
Postat av: stina ~maräng~

Tack för din gulliga kommentar i min blogg.
Så härliga dubbel-LO du har gjort! Lycka till med bloggandet!
Kram! Stina

2008-01-08 @ 01:01:30
URL: http://stinamarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0