Puh..

... får jag säga efter de sista dagarna !
det har varit hektiska dagar med tavelmakeri !
men, nu hänger alla 27 beställda canvas-tavlor, med mina foton,
på Proffice i Göteborg ! och... de verkar nöjda... !! Kul !

Såå, något scrappande eller "kortande" har det ju inte blivit...

Tar fram ett par fler uppslag från mina "gömmor" istället...
dessa kommer från albumet jag gjort till mina föräldrar !

 

 

Det enda som är inbokat den kommande helgen är faktiskt båtmässan,
såå, vem vet, det kanske kan bli lite pysslat !!? Det visar sig..

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Sandra (Sasha)

Tack för påhälsningen i min blogg! Hoppas du fann lite inspiration...
27 canvastavlor - det var inte illa!

2008-01-31 @ 12:41:48
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra
Postat av: malin

spännande - vad är det för canvastavlor? jag blir så nyfiken! 27 st -inte illa! :) och dina layouter är jättefina

2008-02-01 @ 18:12:32
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0