Äntligen...

... semester !!! idag.. är det försa semesterdagen ( sen att vi drog iväg i fredags.. det är väl en annan femma *s* ). Ska bli sååå underbart gött... igår var vi i Hunnebo ( 5 "kompisbåtar" ihop.. ), idag är vi än så länge 5 i en naturhamn utanför Fjällbacka.. det sägs ju att det ska blir lite "sommar" snart också..... och, de väderleksrapporter jag har lusläst ger ju viss antydan åt det hållet.. det hade ju funkat..... men, återstår väl att se hur det verkligen blir ! Så här såg det i alla fall ut i Hunnebo igårkväll...



sen får vi se vart vi tar vägen, det beror på väder, vind och vänner !!

Skepp O´hoj så länge !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va härligt det låter när du berättar om erat seglande. Själv är jag ingen båtmänniska men kan inte hjälpa att drömma mig bort lite när jag ser dina bilder. Du har fått en utmärkelse- titta in till mig så får du se. =)

2008-08-02 @ 22:31:13
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Zäta

Hoppas ni haft en fin semester "so far".

2008-08-11 @ 12:28:04
URL: http://blogg.zettervall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0