Ur led...

... är tiden... eller är det bara så att tiden rinner iväg ?!? Nåt är det i alla fall... för jag tyckte precis det var måndag, och... rassel och pling så var det lördag !? vad hände ?... förvisso vet jag ju ( som tur är.. ) lite av vad som hänt.. och på alla händelser under veckan står det nog JOBB..... råkade visst säga ja till "fel" projekt i ett svagt ögonblick för ett par månader sedan... något jag blivit varse de senaste veckorna *s*... men, får väl trots allt ändå villigt erkänna att det är liiite kul ! helgen som var ägnades förutom åt AW på fredagen ( med jobbarkompisar ) och födelsedagskalas på Orust, till, just jobba....  så kan det gå *s*... kan ju i alla fall säga att det kliar gott i "pysseltarmen" nu, men, det står inte på schemat riktigt än... idag är det andra aktiviteter som gäller, inomhus är det undertecknad som håller på och syr gardiner ... blir dock bara ett par... det andra paret skulle blivit till sovrummet, dit jag också skulle gjort en panorama-solnedgång i canvas, men... så var en av bläckpatronerna slut :-(  .... såååå, det blir inget med "ompiffning" av sovrum idag...
Utomhus sitter den andra halvan av den här familjen i en liten grävare och är glad *s*... kan ju säga att det finns o göra efter den här framfarten.... gräsmattan är sig inte lik längre... tilläggas bör också kanske att det regnar.... !
Nåväl, eftersom jag inte kan bjuda på nåt nytt pyssel, så bjuder jag lite på av vad som händer här idag !

  

Det här ska bli en verandra... är det tänkt i alla fall *s*

  

och här är det tänkt att gardinerna ska sitta....

image101

Nä, nu är det dags att sätta lite fart...  förbereda inför vännernas ankomst !

Kommentarer
Postat av: Milla

Så fint ni bor! Vilken utsikt!!

2008-03-02 @ 15:35:34
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0