Hybrid...

... scrapping... har jag precis förstått att det heter det jag ibland gör...
mao, när jag tar min dator & skrivare till hjälp för lite dekorationer och texter !
Naturligtvis hade ju ett inslag av detta i helgens scrappande, och det är på den "Nice" som jag skrivit ut texten på vellum( tror jag att det heter... )
Båda de här uppslagen är i alla fall från vår förlovning ... ( och det kommer mera... har ett gäng till som är skapade under veckan, men som inte har fastnat på bild ännu... )

 

 

Det var allt för den här gången !

Jo....
du som lyckats snava in här får gärna lämna ett litet avtryck efter dig...
det är alltid trevligt att se OM och ev vilka som kikat in !!

Ha det !

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Så mycket fint du gör!! Nice-fotona gjorde mig riktigt resesugen! :-)

2008-11-08 @ 21:00:30
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hejhej!



Du har tidigare varit med o tävlat hos mig. Tyvärr ingen vinst då men nu har du chansen igen då jag precis dratt i gång en ny spännande tävling =)



Ha en bra dag!



Kram

2008-11-10 @ 12:46:42
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Anita/AniLi

Hej, kul att du kom till min sida, märker att det var ett tag sedan jag tittade in till dig! (skäms)

Oj. oj så mycket du har scrappat och fantastiskt fina layouter. Kul att scrappa ihop som ni gjorde, eller hur och brist på foton har man ju inte, så det är bara att ta tag i högen!

Kram/

Anita

2008-11-17 @ 19:01:48
URL: http://anilisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0